Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"level setting"'
Autor:
Zhu, Cong, Li, Xingchen
Publikováno v:
Journal of Modelling in Management, 2018, Vol. 13, Issue 3, pp. 587-604.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JM2-09-2017-0090
Autor:
Stephanie Shiau, Linda G. Kahn, Jonathan Platt, Chihua Li, Jason T. Guzman, Zachary G. Kornhauser, Katherine M. Keyes, Silvia S. Martins
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-8 (2018)
Abstract Background Although the flipped classroom model has been widely adopted in medical education, reports on its use in graduate-level public health programs are limited. This study describes the design, implementation, and evaluation of a flipp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55fadeab21594ca1940f84424704a140
Autor:
M’Piayi, Auguste
Publikováno v:
Mesure et évaluation en éducation. 22:45-67
Cet article est tiré de mon travail de thèse préparée et soutenue à l’IREDU 1 – Université de Bourgogne. Ce travail est une réflexion sur un problème crucial d’échec universitaire en premier cycle, notamment en première année. Cette
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yukiko Ishikura
Publikováno v:
Higher Learning Research Communications, Vol 5, Iss 1 (2015)
In 2009, the Japanese government launched the Global 30 (G30) Project, a new initiative to internationalize universities. Selected universities had to create English-medium degree programs at undergraduate level in order to stimulate “international
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa138d41edf646d4b075db11661347f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Auguste M’Piayi
Publikováno v:
Mesure et Évaluation en Éducation, Vol 22, Iss 1 (1999)
Cet article est tiré de mon travail de thèse préparée et soutenue à l’IREDU 1 – Université de Bourgogne. Ce travail est une réflexion sur un problème crucial d’échec universitaire en premier cycle, notamment en première année. Cette
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90a59a4132d34441b9a749301283fcdb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chihua Li, Silvia S. Martins, Jason T. Guzman, Stephanie Shiau, Jonathan Platt, Zachary G. Kornhauser, Linda G. Kahn, Katherine M. Keyes
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-8 (2018)
BMC Medical Education
BMC Medical Education
Background Although the flipped classroom model has been widely adopted in medical education, reports on its use in graduate-level public health programs are limited. This study describes the design, implementation, and evaluation of a flipped classr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::da9f876226c5d5efee25afe9104112d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.