Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"lesson sequence"'
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 8, Iss 3, Pp 246-262 (2024)
Conceptualized in France during the sixties, the Theory of Didactical Situations [TDS] is a pivotal framework for developing mathematics teaching and learning processes. Despite the increasing qualitative studies over the last ten years, there remain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8e85ad33ae04b8d8e1bb0543d4727c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mann, Michael Frank
During the past three decades, much research has occurred into students' conceptions as well as factors influencing them and how the conceptions are formed. This study reports on students' conceptions involving energy and the human body. Initially, a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.