Zobrazeno 1 - 10
of 3 384
pro vyhledávání: '"lesson sequence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krauss, Zachary1 (AUTHOR), Kline, David2 (AUTHOR), Marcum-Dietrich, Nanette I1 (AUTHOR), Stunkard, Cynthia3 (AUTHOR), Kerlin, Steve2 (AUTHOR), Staudt, Carolyn4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Science Activities. 2022, Vol. 59 Issue 2, p97-105. 9p. 3 Color Photographs, 3 Diagrams, 1 Graph, 1 Map.
Students in online courses generate large amounts of data that can be used to personalize the learning process and improve quality of education. In this paper, we present the Latent Skill Embedding (LSE), a probabilistic model of students and educati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1602.07029
Autor:
Hilton, Annette1 annette.hilton@uts.edu.au, Hilton, Geoff2 g.hilton@uq.edu.au
Publikováno v:
Australian Primary Mathematics Classroom. 2018, Vol. 23 Issue 1, p13-18. 6p.
Autor:
Zachary Krauss, David Kline, Nanette I Marcum-Dietrich, Cynthia Stunkard, Steve Kerlin, Carolyn Staudt
Publikováno v:
Science Activities. 59:97-105
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 8, Iss 3, Pp 246-262 (2024)
Conceptualized in France during the sixties, the Theory of Didactical Situations [TDS] is a pivotal framework for developing mathematics teaching and learning processes. Despite the increasing qualitative studies over the last ten years, there remain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8e85ad33ae04b8d8e1bb0543d4727c0
Autor:
Joo Young Park
Publikováno v:
International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling ISBN: 9783031271144
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0a5faec6e504b354f1d0d9720c977075
https://doi.org/10.1007/978-3-031-27115-1_17
https://doi.org/10.1007/978-3-031-27115-1_17
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 13th International Conference on Education Technology and Computers.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.