Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"legal CSR activities"'
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 19, Iss 2, Pp 155-169 (2023)
Corporate social responsibility (CSR) is the belief that businesses must consider ethical, social, and environmental issues when making decisions. Several studies have found that CSR improves corporate performance. Moreover, CSR is thought to increas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d60c5207e1874ffe84549f51ce47ad18
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 16, Iss 4, Pp 62-73 (2020)
Organizations place great value on corporate social responsibility (CSR), as it has been found to influence customer attitudes and intentions. This study analyzed the impact of CSR on consumers’ purchase intentions. The significance of this study a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16e65e2091e547d1b2a181068d62a756
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ngoc Khuong Mai1 mnkhuong@hcmiu.edu.vn, An Khoa Truong Nguyen2 truongan@tdmu.edu.vn, Thanh Thuy Nguyen1 thanhthuy6093@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Competitiveness. Dec2021, Issue 4, p96-114. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulayya, Mariam1 mariamulayya@gmail.com, Sokarina, Ayudia1, Suryantara, Adhitya Bayu1, Abdullah, Mazni2
Publikováno v:
International Journal of Applied Business (TIJAB). Nov2023, Vol. 7 Issue 2, p175-184. 10p.
Publikováno v:
Journal of Travel & Tourism Marketing; Jan2024, Vol. 41 Issue 1, p106-127, 22p
Autor:
Nyuur, Richard B.1 (AUTHOR) richard.nyuur@northumbria.ac.uk, Ofori, Daniel F.2 (AUTHOR), Amankwah, Majoreen O.2 (AUTHOR), Baffoe, Kwame Amin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business Ethics, the Environment & Responsibility. Jan2022, Vol. 31 Issue 1, p100-117. 18p.
Publikováno v:
Sustainability (2071-1050); Mar2023, Vol. 15 Issue 6, p5101, 20p
Publikováno v:
Journal of Hospitality Marketing & Management; Jan2023, Vol. 32 Issue 1, p50-74, 25p