Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"learning user intention"'
Publikováno v:
Open Engineering, Vol 8, Iss 1, Pp 61-68 (2018)
The context analysis of customer requests in a natural language call routing problem is investigated in the paper. One of the most significant problems in natural language call routing is a comprehension of client request. With the aim of finding a s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ce40336b2e24efcad42a94456b21459
Publikováno v:
Open Engineering, Vol 8, Iss 1, Pp 61-68 (2018)
The context analysis of customer requests in a natural language call routing problem is investigated in the paper. One of the most significant problems in natural language call routing is a comprehension of client request. With the aim of finding a s
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.