Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"learning trail"'
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 3, Iss 3, p 48 (2019)
The Norwegian Museum of Science and Technology has developed a learning concept for school classes in science centres named “learning trails”. In this concept, groups of students perform a series of thematically related experiments with installat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26b2b024824e41838d294ccff5193fe2
Autor:
ROUBÍČKOVÁ, Tereza
The thesis is on nature learning using the school garden in science education at the first grade of primary school. In the theoretical section, the author presents the history and present of school gardens. It also describes garden pedagogy, its effe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::c10bcd8e9cf3ec62b88800a2a199a2d3
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514192
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514192
Autor:
Hartman, Tanja
Pred časom je bil iz strani občine Škofja Loka podan predlog o izdelavi naravoslovnih poti v njeni okolici, s tem da bi bil velik poudarek na geoloških vsebinah. Tako se je rodila ideja o izdelavi geološke učne poti. Številne predhodne raziska
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::87c33c864cd146ff6365ef81d06d2ae4
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=116053
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=116053
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 3, Iss 3, p 48 (2019)
Multimodal Technologies and Interaction
Volume 3
Issue 3
Multimodal Technologies and Interaction
Volume 3
Issue 3
The Norwegian Museum of Science and Technology has developed a learning concept for school classes in science centres named &ldquo
learning trails&rdquo
In this concept, groups of students perform a series of thematically related experiment
learning trails&rdquo
In this concept, groups of students perform a series of thematically related experiment
Publikováno v:
1 CD-ROM
Repositório Institucional da UFPA
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
Repositório Institucional da UFPA
Universidade Federal do Pará (UFPA)
instacron:UFPA
O presente estudo teve como propósito desenvolver um Ambiente Virtual de Aprendizagem baseado em Trilhas de Aprendizagem para o desenvolvimento de competências gerenciais de servidores ocupantes de cargos de gestão nas IFES. Primeiramente, foi rea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2ca12f167362b4c7f9d8658b1997a3ac
http://repositorio.ufpa.br:8080/jspui/handle/2011/12198
http://repositorio.ufpa.br:8080/jspui/handle/2011/12198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Šuman, Janja
Publikováno v:
Maribor
Krajinski park Šturmovci leži v bližini Ptuja ob strugi reke Drave in ob umetnem Ptujskem jezeru. Je del območja, zavarovanega z Naturo 2000, in je vpisan na seznam evropskih ornitološko pomembnih območij. V krajinskem parku so številne ogrož
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::bfa4537de1304ef9420a2ae096c6f899
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=62095
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=62095
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heidrich, Leonardo
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNISINOSUniversidade do Vale do Rio dos SinosUNISINOS.
Submitted by William Justo Figueiro (williamjf) on 2015-07-08T22:04:26Z No. of bitstreams: 1 10b.pdf: 11735358 bytes, checksum: d58155d036bd55a1a5ff2dfd32b4c4bc (MD5)
Made available in DSpace on 2015-07-08T22:04:26Z (GMT). No. of bitstreams: 1 1
Made available in DSpace on 2015-07-08T22:04:26Z (GMT). No. of bitstreams: 1 1
Externí odkaz:
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/4350