Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"learning stations"'
Autor:
Reem Alsaadi, Adam Al Sultan
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education, Vol 9, Iss 6, Pp 51-69 (2021)
The aim of this study was to investigate the effects of learning station strategies on developing academic achievement and self-regulated learning among middle school students of low socioeconomic status. The sample group consisted of 68 female Saudi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/649d10102c4a41438ad527b6fc2d771c
Autor:
Aydogmus, Mevlut, Şentürk, Cihad
Publikováno v:
Research in Pedagogy. 9(1):1-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=788684
Autor:
Panteleeva-Kondeva, Albena
Publikováno v:
Педагогика / Pedagogy. 91(4):596-602
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=770597
Autor:
Mevlut Aydogmus, Cihad Senturk
Publikováno v:
Istraživanja u Pedagogiji, Vol 9, Iss 1, Pp 1-15 (2019)
In this study, the effectiveness of the learning stations technique and experimental investigations are tested by comparing this method to the traditional teaching method. A meta-analytical impact analysis method was used to calculate the effect size
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcffc3f8853343d19ef2468941891bc3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asem M. Omar
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 12, Iss 2, Pp 226-245 (2018)
This study aimed at investigating the effectiveness of teaching biology course using the learning stations strategy in developing the mindfulness and conceptual understanding of first year secondary school students. To achieve these aims, a student's
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e116242d51294fc5bef87bdab4991047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chaninan Pruekpramool
International Journal of Science Education and Teaching, 1, 1, 1-15
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3f6896ec18e2b47d9f54c917d48b433a
Autor:
Andrés Gay, Marta
En la actual Sociedad de la Información, el dominio de las herramientas para desenvolverse en un mundo cada vez más digitalizado, requiere modificar nuestra forma de enseñar. Si queremos preparar a las futuras generaciones para la realidad social
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4721::f9089e006069f9220682b9ca765c07cf
https://hdl.handle.net/20.500.12466/2693
https://hdl.handle.net/20.500.12466/2693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.