Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"learning situations"'
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 21(1):52-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1025236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Studies in Language, Vol 5, Iss 1, Pp 56-66 (2021)
This study aims to: 1) describe the conditions of Indonesian language learning for class XI students at Vocational High School 1 of BYL; 2) describe and explain the events of Cycle I and Cycle 2 in Indonesian language learning when using on-the-spot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1716bf2891e14ac8a4f7dbcdec92da8f
Autor:
Stanciu, Mihaela
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 16(01):603-611
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1032253
Autor:
Lazăr, Emil
Publikováno v:
Analele Universității din Craiova, seria Psihologie-Pedagogie / Annals of the University of Craiova, the Psychology-Pedagogy series. 42:25-33
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966384
Autor:
Emil LAZĂR
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 42, Pp 25-33 (2020)
The arising question, within the context of this debate, is related to the concordance between school learning and students real life (utility and concordance with the individuality/ the dimensions of students personality. The issue includes multi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c34db566b5614fc39be0a6d69327173c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.