Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"learning resources recommendation"'
Publikováno v:
Cybernetics and Information Technologies, Vol 23, Iss 2, Pp 151-169 (2023)
This study proposes models for searching and recommending learning resources to meet the needs of learners, helping to achieve better student performance results. The study suggests a general architecture for searching and recommending learning resou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f50192746e0457e8ab614d5a996cf93
Publikováno v:
Electronic Research Archive, Vol 31, Iss 5, Pp 3030-3049 (2023)
Due to the characteristics of online learning resource recommendation such as large scale, uneven quality and diversity of preferences, how to accurately obtain various personalized learning resource lists has become an urgent problem to be solved in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fea42bfe716a41b38ec6a3767c5ca964
Publikováno v:
Journal of Information and Telecommunication, Vol 6, Iss 4, Pp 381-398 (2022)
In traditional learning, learners and their lecturers, or tutors can meet face-to-face. In such lectures, the lecturers, or tutors can introduce printed book tutorials. However, in several circumstances, such as distance education, learners cannot in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adfa8f46a88548fd981ab2ec7ee5a5cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.