Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"learning process management"'
Autor:
Oksana Kovalenko, Iryna Hontarenko
Publikováno v:
Educational Challenges, Vol 28, Iss 1 (2023)
The purpose of the study is to focus attention on the positive aspects of using E-learning in contrast to the traditional format in a modern university, as well as on the need for effective management of E-learning in order to improve the quality of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2077ab952aa14b5db80ad33f5a9a3191
Autor:
Sołtysiak, Wioletta
Publikováno v:
Pedagogika. Studia i Rozprawy / Pedagogics. 2(26):67-76
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=618054
Publikováno v:
Імідж сучасного педагога; № 1(202) (2022): Світові та вітчизняні освітні тренди; 11-17
Image of the modern pedagogue; No. 1(202) (2022): World and domestic educational trends; 11-17
Wizerunek współczesnego pedagoga; Nr 1(202) (2022): Світові та вітчизняні освітні тренди; 11-17
Image of the modern pedagogue; No. 1(202) (2022): World and domestic educational trends; 11-17
Wizerunek współczesnego pedagoga; Nr 1(202) (2022): Світові та вітчизняні освітні тренди; 11-17
Topicality. Today, the problem of digital competence development in economic specialists within the combination of interactive digital technologies and electronic platforms of pedagogical interaction of the subjects of the educational process remains
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
e-Learning process management and the e-learning performance : Results of a European empirical study
The aim of this paper was to design and assess a comprehensive model for managing the e-learning process and to define the relationship between systematic implementation of the model, outcomes of certain e-learning aspects and subject of e-learning.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7b25bcbc1059e169e1ed303333f0aee0
https://doi.org/10.1016/j.compedu.2010.02.017
https://doi.org/10.1016/j.compedu.2010.02.017
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.