Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"learning pathway"'
Publikováno v:
Кардиоваскулярная терапия и профилактика, Vol 23, Iss 1S (2024)
Retaining healthcare personnel through the implementation of medical mentoring aimed at adapting future healthcare professionals during training at a medical school, the development of professional involvement and competencies was the main task for t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3cfd16adb034a2caf09f38788c0e730
Publikováno v:
International Journal for Research in Vocational Education and Training, Vol 11, Iss 3 (2024)
Purpose: During the last decade, new continuing learning pathways have been designed and implemented in the Dutch Vocational Education and Training (VET) column aiming to foster students' transitions between successive educational levels. Prototypica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/447643422ab04f9ab7803eb8c65c2d83
Autor:
Glenys Ker, Rachel van Gorp
Publikováno v:
Frontiers in Sustainability, Vol 5 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6246b4833851447881141624a5b98033
Autor:
Zhao Yudan
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With the emergence of new classroom teaching modes such as STEM education, traditional classroom teaching and student cultivation are facing many new challenges, so this paper explores the use of knowledge mapping in teaching classrooms based on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54a81b1112bc419292c4193445fa0dec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anton Govorov, Anastasiia Chernysheva, Maksim Khlopotov, Svetlana Derkunskaia, Anna Arzumanian
Publikováno v:
Proceedings of the XXth Conference of Open Innovations Association FRUCT, Vol 26, Iss 1, Pp 108-114 (2020)
Abstract The article presents a graph model for building learning pathways between academic courses based on the relations between keywords. In this study, we use two-layer graph model where the first layer is represented by academic courses, the sec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a58902bbeb54312bc1919edc2fd26ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caftanatov Olesea
Publikováno v:
Computer Science Journal of Moldova, Vol 27, Iss 3(81), Pp 355-367 (2019)
This paper presents a study of designing personal learning pathways for our intelligent tutoring system ``GeoMe''. The purpose of the study is to define specific requirements for our application and conceptualize the workflow for personal learning pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7efd87e24103435e82ce8283abe05d6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shengnan Bai
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
This research focuses on developing a learning progression of probability for middle school students, and it applies the GDINA model in cognitive diagnosis models to data analysis. GDINA model analysis firstly extracted nine cognitive attributes and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82957b657c4240b4855df7471a6f6e60