Zobrazeno 1 - 10
of 228
pro vyhledávání: '"learning objective"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
치위생과학회지, Vol 22, Iss 1, Pp 9-19 (2022)
Background: The purpose of this study was to identify the differences in the importance of oral pathology learning objectives for instructors and clinical dental hygienists and provide basic data that can guide learning objectives for acquiring pract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8feb85953864e24b3373fca83edbba8
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 9, Iss 1, Pp 182-199 (2021)
The quantitative-qualitative content analysis study reported in this paper investigated if there was any significant difference between the listening and reading sections of IELTS tests with regard to the representation of learning objectives of Revi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bb61bb09acb483a9446cdff23883623
Autor:
Rus, Dana
Publikováno v:
Acta Marisiensis. Philologia. 3(3):46-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1015272
Autor:
Yeontark Park, Jong-Seok Lee
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 158010-158026 (2021)
Imbalanced data classification is one of the most important tasks in the field of machine learning because abnormality, which is usually of our interest, appears less frequently than normality in real-world systems. Learning classifiers from imbalanc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f94a5f2921364ab09353bf9e527dd376
Publikováno v:
International Journal of Implant Dentistry, Vol 6, Iss 1, Pp 1-11 (2020)
Abstract Background An ongoing debate in dental education is whether implant dentistry, as a multidisciplinary domain, should be integrated into the undergraduate curriculum. The aim of the present study was to evaluate the perspectives of novices, c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b25f2e237f2c47d3a1002394184b3de8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prior, Jenny, author
Publikováno v:
Virtuality and Education: A Reader. :147-170
Autor:
Sanghee Yeo
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 31, Iss 3, Pp 261-269 (2019)
Purpose The purposes of this study were to analyze the course outcomes of integrated courses of a medical school that introduced an outcome-based curriculum and to suggest ways to improve techniques in the description of outcomes. Methods In order to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1da17f20a034a18a1d6754f9dc874d8