Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"learning object repository"'
Autor:
Tiffanie Lynn Ford-Baxter
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 17, Iss 2 (2023)
Information literacy (IL) open learning object repositories (LORs) provide a space for librarians to find and exchange instruction resources and lessons. Given many librarians enter the workforce with little or no formal training or educational oppor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3c67d73692d4c3ba7f77ed2d79d5f45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Information Technology and Multimedia, Vol 7, Iss 02, Pp 11-28 (2018)
Understanding of the driving factors to knowledge sharing activities in the Technical Education Vocational Education and Training (TVET) Institutions environment are required since these activities often experience failure as many instructors prefer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99c4adafd22f4d3ca3eedd777c9ac996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lavrenova Ekaterina, Yarmakhov Boris
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 98, p 03002 (2021)
One of the problems connected with the development of meta-subject skills in school students is the lack of publicly available educational materials with a focus on such skills. A possible solution is the formation of a collection of meta-subject mat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6e5973e822e499db0d9b5e551ee6a46
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2013 Oct 01. 16(4), 258-274.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.16.4.258
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caws, Catherine
Publikováno v:
CALICO Journal, 2008 Jan 01. 26(1), 123-141.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/calicojournal.26.1.123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.