Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"learning object repositories"'
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol 19, Iss 2, Pp 115-133 (2020)
A criação de Recursos Educacionais Abertos (REA) tem como princípio básico fornecer acesso democrático ao conhecimento. Para atingir esse objetivo, os REA devem estar disponíveis em Repositórios de Objetos de Aprendizagem (ROA) e devem estar a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe9feb33df6e409cb253395d57d8a9f7
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2017, Vol. 30, Issue 5, pp. 795-808.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-06-2016-0116
Autor:
Xu, Hong
Publikováno v:
VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, 2016, Vol. 46, Issue 4, pp. 469-478.
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Ciência da Informação; Vol. 16 No. 1 (2023): Revista Ibero-americana de Ciência da Informação; 263-285
Revista Ibero-Americana de Ciência da Informação; Vol. 16 Núm. 1 (2023): Revista Ibero-americana de Ciência da Informação; 263-285
Revista Ibero-Americana de Ciência da Informação; v. 16 n. 1 (2023): Revista Ibero-americana de Ciência da Informação; 263-285
Revista Ibero-Americana de Ciência da Informação; Vol. 16 Núm. 1 (2023): Revista Ibero-americana de Ciência da Informação; 263-285
Revista Ibero-Americana de Ciência da Informação; v. 16 n. 1 (2023): Revista Ibero-americana de Ciência da Informação; 263-285
Distance Education has increased the supply of Learning Objects (LOs) generally made available in repositories without interoperability, which generates content redundancy, raising the cost of creation and maintenance, contradicting its main feature,
Autor:
Hong Xu
Publikováno v:
The Electronic Library, 2015, Vol. 33, Issue 6, pp. 1065-1078.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EL-07-2014-0108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 5, Iss 2, Pp 117-136 (2013)
Over the past years, a number of international initiatives that recognize the importance of sharing and reusing digital educational resources among educational communities through the use of Learning Object Repositories (LORs) have emerged. Typically
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28930b9b338541f9bca133a809ed2fad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ernst-Erich Doberkat, Gregor Engels, Jan Hendrik Hausmann, Marc Lohmann, Jörg Pleumann, Jens Schröder
Publikováno v:
E-learning and Education, Vol 1, Iss 2 (2005)
eLearning supports the education in certain disciplines. Here, we report about novel eLearning concepts, techniques, and tools to support education in Software Engineering, a subdiscipline of computer science. We call this "Software Engineering eLear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/006ac58438e04102b557bff10a6de9a8