Zobrazeno 1 - 10
of 20 519
pro vyhledávání: '"learning need"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Shang-Wen
Since its introduction in 2011, there have been over 4000 MOOCs on various subjects on the Web, serving over 35 million learners. MOOCs have shown the ability to democratize knowledge dissemination and bring the best education in the world to every l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.15826
Autor:
Baloochi Beydokhti, Tahereh, Heshmati Nabavi, Fatemeh, Ilkhani, Mahnaz, Karimi Moonaghi, Hossein
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling July 2020 103(7):1272-1286
Deep Learning (DL) algorithms have become the de facto Machine Learning (ML) algorithm for large scale data analysis. DL algorithms are computationally expensive - even distributed DL implementations which use MPI require days of training (model lear
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1709.03316
Autor:
Hasnain, Syed Ahmed
Publikováno v:
Special Education; 2022, Vol. 2 Issue 43, p3044-3047, 4p
Autor:
Hüllermeier, Eyke
Publikováno v:
In Fuzzy Sets and Systems 15 December 2015 281:292-299
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.