Zobrazeno 1 - 10
of 12 030
pro vyhledávání: '"learning gain"'
Autor:
Daevesh Singh, Ramkumar Rajendran
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract The relationship between cognitive engagement and learning gains in computer programming has not been well-studied. This study examined the relationship between students’ cognitive engagement and learning gains in the context of Python pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/752d9d221f474c79b27399a89153b7ff
Autor:
Koch, Markus1 (AUTHOR), Günster, Simone A.2 (AUTHOR), Widder, Anna3 (AUTHOR), Seyfried, Florian3 (AUTHOR), Germer, Christoph-Thomas3 (AUTHOR), Backhaus, Joy4 (AUTHOR), König, Sarah4 (AUTHOR), Lock, Johan F.3 (AUTHOR) lock_j@ukw.de
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 6/14/2024, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christina Hughes, Malcolm Tight
As students are bearing an increasing proportion of the costs of their participation in higher education, increasing attention has been paid nationally and internationally to the issue of what higher education does for its students. What do students
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
ObjectivesSimulations are increasingly being offered as part of the educational experience of healthcare students. We used a Health Management Scenario Simulation system to create a course. This study aimed to evaluate learning gains before and after
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3f2eb1ad6174673b8df129e0b86a3c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pardos, Zachary A., Bhandari, Shreya
Large Language Models (LLMs), such as ChatGPT, are quickly advancing AI to the frontiers of practical consumer use and leading industries to re-evaluate how they allocate resources for content production. Authoring of open educational resources and h
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.06871
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.