Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"learning disposition"'
Autor:
Niková, Tereza
The thesis deals with the issue of assessment of learning processes of preschool children. The aim of the thesis is to deepen the theoretical knowledge and to implement the Learning Stories method in the Czech Republic. The Learning Stories correspon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::dca0f1213c6ee776063cfe5c561267fa
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505939
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505939
Publikováno v:
日本福祉大学子ども発達学論集 = THE JOURNAL OF CHILD DEVELOPMENT. 11:67-76
2018 年4 月から施行されている幼稚園教育要領, 保育所保育指針, 幼保連携型認定こども園教育・保育要領の保育内容「言葉」の領域における保育内容や方法について検証した. その際, 子
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DUYMUŞ, Yeşim, SULAK, Sema
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 2 58-74
The Journal of Limitless Education and Research
The Journal of Limitless Education and Research
The aim ofthis study is to investigate the effect of prospective teachers’ undergraduateeducation on their lifelong learning dispositions. The study was carried out onthe fourth year students enrolled at Bartın University Faculty of Education in20
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::68998c65fa33263b5f66cdd27477d8e0
https://dergipark.org.tr/tr/pub/sead/issue/38624/427723
https://dergipark.org.tr/tr/pub/sead/issue/38624/427723
Autor:
Massimo Marcuccio, Liliana Silva
A partire da una delle questioni centrali del testo pubblicato nel 1986 da Paolo Zanelli Uno “sfondo” per integrare – il rapporto fra sfondo e apprendimenti – il contributo propone una nuova pista di ricerca che collega l’organizzazione del
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::2a1a63874947417ef46533c3b54c7975
http://hdl.handle.net/11585/628791
http://hdl.handle.net/11585/628791
Autor:
Geraldine Gray
Publikováno v:
Journal of Learning Analytics; Vol 1 No 1 (2014): Inaugural issue; 75-106
Increasing college participation rates, and diversity in student population, is posing a challenge to colleges in their attempts to facilitate learners achieve their full academic potential. Learning analytics is an evolving discipline with capabilit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings
This paper draws on an ongoing doctoral study of student engagement with new digital media technologies in a formal schooling environment to demonstrate the importance of playfulness as a learning disposition. The study shows that cognitive playfulne
Autor:
McWilliam, Erica, Dawson, Shane Peter, Tan, JF
The paper seeks to warrant the authors' claim that creative capacity building can, at least in substantive part, be made visible through empirical processes of inquiry. To do so, the authors present methodologies and findings from two research projec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::912b460770b1143a8783938b47b80518
https://hdl.handle.net/1959.8/158929
https://hdl.handle.net/1959.8/158929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.