Zobrazeno 1 - 10
of 1 988
pro vyhledávání: '"learning cycle model"'
Publikováno v:
Prisma Sains: Jurnal Pengkajian Ilmu dan Pembelajaran Matematika dan IPA IKIP Mataram, Vol 11, Iss 2, Pp 253-266 (2023)
Critical thinking skills are very important to be acquired by the students in the 21st century. In science learning, students are required to think critically. However, students’ critical thinking skills at the junior high school level are included
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76506f92e5a142deb4cccbe2adb941a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 11, Pp e22076- (2023)
The Learning Cycle Model (LCM) is an inquiry-based teaching strategy and curriculum model that has been researched and practiced for almost half a century and has achieved good educational results in science education, especially in primary and secon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e8fe0d871634b5d9df2f2eb5fb913a2
Publikováno v:
Primary: Jurnal Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Vol 12, Iss 1, Pp 81-89 (2023)
This paper describes data from the preliminary research stage, which will be used as a basis for the development of an Elementary Natural Science Learning module based on the learning cycle 7e model integrated with technological knowledge. The develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e083e6dd9eca4a2ba7efea9695febcab
Publikováno v:
In Heliyon November 2023 9(11)
Publikováno v:
JPFT (Jurnal Pendidikan Fisika dan Teknologi), Vol 10, Iss `1 (2024)
Physics concept mastery is a demand that is to be achieved in learning at high school level. In addition, the development of 21st century technology requires teachers to be able to use technology in organising students to learn. This study aims to de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b893fa23efa04c478a9d856a8191488a
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 3, Pp 3361-3374 (2022)
Pendidikan Indonesia yang berkembang saat ini adalah paradigma konstruktivis. Merupakan teori belajar yang menekankan keaktifan siswa untuk mengkonstruksi pengetahuannya. Hal ini menjadi tantangan bagi pendidik untuk menemukan model pembelajaran yang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c229d24a2e114c23a58a530d910ca62f
Autor:
Antink-Meyer, Allison, Arias, Anna
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2020 May 01. 49(5), 50-59.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27119202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dunia Hameed
Publikováno v:
مجلة جامعة الأنبار للعلوم الإنسانية, Vol 2023, Iss 2, Pp 1780-1809 (2023)
The present research aims at investigating the effectiveness of using the 5E Model in teaching the English language to EFL preparatory school students. The researcher adopted the experimental design and used a sample of(110) female students at Al-May
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/458d6555f1fb45a6a20b3e925b74b018