Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"learning configurations"'
Autor:
John Zimmerman, Robin E. Soler, James Lavinder, Sarah Murphy, Charisma Atkins, LaShonda Hulbert, Richard Lusk, Boon Peng Ng
Publikováno v:
Systematic Reviews, Vol 10, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background Systematic Reviews (SR), studies of studies, use a formal process to evaluate the quality of scientific literature and determine ensuing effectiveness from qualifying articles to establish consensus findings around a hypothesis. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41ca956b09934cdf9cdf66aaec39cf8e
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 39, Iss 3, Pp 1-13 (2019)
This paper compares the mixed-methods evaluation findings of the ukuFUNda Virtual School (UVS) with evaluations of three different mobile learning (m-learning) programmes in Africa: the information and communication technologies for rural education (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0965286b9be43c9b8ee838048c7d1f2
Autor:
James Lavinder, Robin Soler, Charisma Y. Atkins, Sarah Murphy, Boon Peng Ng, Lashonda Hulbert, Richard Lusk, John Zimmerman
Publikováno v:
Systematic Reviews, Vol 10, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Systematic Reviews
Systematic Reviews
Background Systematic Reviews (SR), studies of studies, use a formal process to evaluate the quality of scientific literature and determine ensuing effectiveness from qualifying articles to establish consensus findings around a hypothesis. Their valu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol 39, No 3 (2019)
South African Journal of Education, Volume: 39, Issue: 3, Pages: 1-13, Published: AUG 2019
South African Journal of Education, Volume: 39, Issue: 3, Pages: 1-13, Published: AUG 2019
This paper compares the mixed-methods evaluation findings of the ukuFUNda Virtual School (UVS) with evaluations of three different mobile learning (m-learning) programmes in Africa: the information and communication technologies for rural education (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Lifelong Education, 33(2), 207-232. Taylor & Francis
International Journal of Lifelong Education, 33(2), 207-232
International Journal of Lifelong Education 33 (2014) 2
International Journal of Lifelong Education, 33(2), 207-232
International Journal of Lifelong Education 33 (2014) 2
Present-day students are expected to be lifelong learners throughout their working life. Higher education must therefore prepare students to self-direct their learning beyond formal education, in real-life working settings. This can be achieved in so
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.