Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"learning card"'
Autor:
Elsye Maria Rosa, Sri Sundari, Eny Retna Ambarwati, Galuh Suryandari, Erna Rochmawati, Farid Suryanto
Publikováno v:
Jurnal Keperawatan Indonesia, Vol 26, Iss 2, Pp 89-96 (2023)
One of the learning models that can help students is the cooperative learning model (cooperative learning). Cooperative learning is a group learning method that makes students active in groups. They are expected to work together and discuss the tasks
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff8377f455eb4b63b153cd9f9f168643
Publikováno v:
Citra Delima, Vol 4, Iss 2, Pp 12-20 (2020)
Penggunaan Learning Card bergambar bertujuan untuk mempermudah mahasiswa memberikan asosiasi terhadap konsep dan materi sehingga gambar yang didapatkan mahasiswa dalam memunculkan ide-ide yang kreatif. Kartu tendang bergambar diharapkan mampu meningk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc894447354e4548809c4e15498ca98d
Autor:
イナイ, マサヒロ, ミゾベ, カズシゲ@@@INAI, Masahiro, MIZOBE, Kazushige
Publikováno v:
兵庫教育大学学校教育学研究. 34:333-341
Publikováno v:
Citra Delima, Vol 4, Iss 2, Pp 12-20 (2020)
Penggunaan Learning Card bergambar bertujuan untuk mempermudah mahasiswa memberikan asosiasi terhadap konsep dan materi sehingga gambar yang didapatkan mahasiswa dalam memunculkan ide-ide yang kreatif. Kartu tendang bergambar diharapkan mampu meningk
Autor:
Miklóšová, Tereza
In this thesis we work on the implementation of the card game Fantasy Realms for simultaneous play of more than one player and the artificial intelligence capable of playing this game. The artificial intelligence is based on greedy algorithm which we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::0c4eb3ebb5da7d3fd2809462918272ee
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448579
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448579
Autor:
Aina Mulyana
Publikováno v:
Jurnal Civics: Media Kajian Kewarganegaraan, Vol 7, Iss 1 (2010)
This article is based on a report of classroom action research (CAR) done among students of class VII C SMPN 1 Cadasari by implementation of Contextual Teaching and Learning (CTL) based Card Sort teaching model, and its contribution toward increase o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/372a7fb819284d1187adb6afb7df7a12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.