Zobrazeno 1 - 10
of 17 210
pro vyhledávání: '"learning attitude"'
Autor:
Jen-Hung Wang, Wen-Han Zhu
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis era of ‘everything is done with a smartphone in hand’ indicates that the smartphone has become an indispensable necessity in daily life. However, smartphone addiction can directly and significantly affect teaching activities, learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/682cc06d613544079952aa6d80455881
Publikováno v:
Child & Youth Care Forum. Apr2024, Vol. 53 Issue 2, p485-504. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Junlong Zhang, Wensheng Xiao, Kim Geok Soh, Gege Yao, Mohd Ashraff Bin Mohd Anuar, Xiaorong Bai, Lixia Bao
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Evidence indicates that the Sport Education Model (SEM) has demonstrated effectiveness in enhancing students' athletic capabilities and fostering their enthusiasm for sports. Nevertheless, there remains a dearth of comprehensive r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f2d1192c8184dfda5a12e66ae7e51c3
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-8 (2023)
Abstract Background In the context of an aging population, the Gerontological Nursing course is becoming more and more important. Escape room games have been shown to have a positive effect on nursing education, but they have not been applied in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27a00ef3c11643318c773429fc1fa196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.