Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"learning assistant"'
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-44 (2024)
Abstract Background Learning assistants (LAs) in undergraduate STEM lectures facilitate discussions between students in small groups. In this research study, we investigate the impact of LA facilitation on student learning as it occurs during LA–st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f6270216aa44dda8eda76fa9c36a7a5
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-25 (2024)
Abstract Background The learning assistant (LA) model supports student success in undergraduate science courses; however, variation in outcomes has led to a call for more work investigating how the LA model is implemented. In this research, we used c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fd690f0c16a41a7bfb8d17e96a300fb
Autor:
Joko Slamet
Publikováno v:
Discover Artificial Intelligence, Vol 4, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract ChatGPT is one example of an artificial intelligence (AI) tool that is gaining attention in the field of language education due to its potential as a digital language learning assistant. ChatGPT allows for customized interactions and real-ti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca8ec7ece1264c8c8be2799dfe4d9309
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract Artificial intelligence (AI) has garnered considerable interest in the field of language education in recent times; however, limited research has focused on the role of AI in the specific context of register knowledge learning during English
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cc5e45e05b14f6da59c0f7a4312244b
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 10, Iss 1, Pp 1-32 (2023)
Abstract Background Learning assistants (LAs) increase accessibility to instructor–student interactions in large STEM lecture classes. In this research, we used the Formative Assessment Enactment Model developed for K-12 science teachers to charact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca0b4b4d349a4516af61a9ca4a0f0a2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.