Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"learning and skill acquisition"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
A fundamental issue for research in mathematics disability (MD) and reading disability (RD) is: If these disabilities are clearly distinct, why is there so high a level of comorbidity, together with the converse; if these disabilities are so similar,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7227f28ba845464ab17ea8ab40b70484
Autor:
Cengiz Yakut
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 4, Iss 1 (2017)
This study examines the effect of interpolated tasks and gender on adaptation to two altered task components—compatibility and order of control. Participants (20 men, 16 women of college age) directed a cursor onto a circular target on a monitor as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab3dd48cf0634ec498e2ff7c294e3856
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
A fundamental issue for research in mathematics disability (MD) and reading disability (RD) is: If these disabilities are clearly distinct, why is there so high a level of comorbidity, together with the converse; if these disabilities are so similar,
Publikováno v:
Ergonomics: an international journal of research and practice in human factors and ergonomics. 64(9)
We review the theoretical foundation for the need for human factors science. Over the past 2.8 million years, humans and tools have co-evolved. However, in the last century, technology is introduced at a rate that exceeds human evolution. The prolife
Autor:
de Winter, J.C.F., Hancock, P. A.
Publikováno v:
Ergonomics: an international journal of research and practice in human factors and ergonomics, 64(9)
We review the theoretical foundation for the need for human factors science. Over the past 2.8 million years, humans and tools have co-evolved. However, in the last century, technology is introduced at a rate that exceeds human evolution. The prolife
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cd84cf78b223e7e32e9ee22b3fab2076
http://resolver.tudelft.nl/uuid:63621ea9-5b90-4991-9fa9-ab8e65d986c2
http://resolver.tudelft.nl/uuid:63621ea9-5b90-4991-9fa9-ab8e65d986c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ergonomics
Ergonomics, Taylor & Francis, 2014, pp.XXX. ⟨10.1080/00140139.2014.899628⟩
Ergonomics, Taylor & Francis, 2014, pp.XXX. ⟨10.1080/00140139.2014.899628⟩
Virtual reality opens new opportunities for operator training in complex tasks. It lowers costs and has fewer constraints than traditional training. The ultimate goal of virtual training is to transfer knowledge gained in a virtual environment to an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::958837839b205be59ee90300d297e81c
https://hal.univ-brest.fr/hal-00950797
https://hal.univ-brest.fr/hal-00950797
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.