Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"learning affordances"'
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 13, Iss 1 (2024)
Recently, interest in language education in the early childhood education context has increased in research, curricula, and practice. This study contributes to this field by examining what kind of early language education (ELE) affordances are provid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94b108a14a92483aaeca8d470723161e
Autor:
Kirshner, David, Skinner, Kim
Publikováno v:
Understanding Excessive Teacher and Faculty Entitlement
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 39, Iss 3, Pp 1-13 (2019)
This paper compares the mixed-methods evaluation findings of the ukuFUNda Virtual School (UVS) with evaluations of three different mobile learning (m-learning) programmes in Africa: the information and communication technologies for rural education (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0965286b9be43c9b8ee838048c7d1f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research on Education and Media, Vol 8, Iss 2, Pp 60-68 (2016)
The purpose of this article is to highlight the state of the art of virtual reality, augmented reality, mixed reality technologies and their applications in formal education. We also present a selected list of case studies that prove the utility of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7acb2a5ac11f4160942bee17bb29c9ac
Autor:
Volker Eisenlauer, Diana Sosa
Publikováno v:
Designs for Learning; Vol 14, No 1 (2022); 129–136
This article explores relevant conceptual frameworks and design principles for the planning and implementation of a virtual reality (VR) learning environment in English as a foreign language (EFL) contexts. The primary focus is on what knowledge teac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jack Koumi
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 2, Iss 1 (2015)
Learning affordances of video and print are examined in order to assess the learning outcomes afforded by hybrid video–print learning packages. The affordances discussed for print are: navigability, surveyability and legibility. Those discussed for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c87e997ff39b4082ba319ff1609dfa6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.