Zobrazeno 1 - 10
of 591
pro vyhledávání: '"learning advising"'
Autor:
Kayoko Horai, Elaine Wright
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 7, Iss 2, Pp 197-208 (2016)
Learning advising can play an important role in scaffolding the development of learner autonomy. While a classroom teacher might give advice to students about what and how to study, a learning advisor aims to help students to identify specific needs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64a9b315e4ea47b8b9a1da8bd7c94f17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education August 2023 87(8)
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research for Educational Reform. 2004, Vol. 9 Issue 4, p22-38. 17p.
Autor:
Mona Malik
Publikováno v:
ATLAANZ Journal. 5:1-25
Core competencies for the practice of tertiary learning advising in New Zealand
Autor:
Yuuki Ogawa, Ryo Hase
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 97-111 (2015)
This quantitative report was conducted to explore the potential factors which promoted the increased number of students who utilized the English Consultation Room (ECR) which is one of the self-access programs at the World Language Center (WLC), Soka
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/878a740a35064ff7938887edd4853f09
Autor:
Jon Rowberry, Erhan Aslan
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 15, Iss 3, Pp 507-528 (2024)
Despite the increasing recognition of language learning beyond traditional classrooms, little is known about how language teachers support and guide students in self-directed learning environments. Drawing on qualitative data from a team of experienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/688f497e77624e6ebfd3e791c7aca6b8
Autor:
Sei, Yoko
Publikováno v:
多文化社会と留学生交流 : 大阪大学国際教育交流センター研究論集. 25:31-36
研究ノート
日本語学習アドバイジングは、多様化する日本語学習者に対して、自律的な学びを支援する有効な手段である。本稿は、日本語教育機関に属さない学習者を対象に行った
日本語学習アドバイジングは、多様化する日本語学習者に対して、自律的な学びを支援する有効な手段である。本稿は、日本語教育機関に属さない学習者を対象に行った