Zobrazeno 1 - 10
of 273
pro vyhledávání: '"learner-centred practices"'
Publikováno v:
Journal of Education and Learning Technology, Vol 5, Iss 6, Pp 166-182 (2024)
This empirical study explored high school Economics teachers’ curriculum implementation practices in South Africa. The research focused on a sample of three Economics teachers purposefully selected from three schools in the Northern Cape province.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/048b7d72569045b5a2d465464715a532
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative & International Education; Jul2023, Vol. 53 Issue 5, p893-911, 19p
Autor:
Kocůrková, Lucie, Řeháček, Jakub, Toft, Yvonne, Dell, Geoff, Schenk, Christian, Pinto da Costa, Susana Raquel
Publikováno v:
CET Journal - Chemical Engineering Transactions; 2022, Vol. 90, p727-732, 6p
Autor:
Han, Insuk
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Jan-May2021, Vol. 27 Issue 1-4, p223-245, 23p
Autor:
Anderson, Jason
Publikováno v:
Innovation in Language Learning & Teaching; Feb2020, Vol. 14 Issue 1, p1-14, 14p
Autor:
Zannier, Aurélie1, Lumbu, Simon2
Publikováno v:
Journal for Studies in Humanities & Social Sciences. Sep2012, Vol. 1 Issue 2, p69-84. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poumay, Marianne1
Publikováno v:
Educational Media International. Sep2003, Vol. 40 Issue 3/4, p229-237. 9p. 3 Diagrams.
Autor:
Mahlambi, Sizwe B.
Publikováno v:
Pythagoras (10122346); 2023, Vol. 44 Issue 1, p1-9, 9p
Publikováno v:
Education Sciences; Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p1066, 22p