Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"learner safety"'
Autor:
C Huysamer, E M Lemmer
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 3 (2013)
Hazing, associated with initiation, aims at taking newcomers from novice status to a status of functional and acknowledged members of a new group. However, the process is often dangerous, injurious, and usually secretive. Hazing may occur as an unaut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/549ec87482204fb4857fbd8694185079
Publikováno v:
Koers, Volume: 84, Issue: 1, Pages: 1-14, Published: 2019
Koers : Bulletin for Christian Scholarship, Vol 84, Iss 1 (2019)
Koers : Bulletin for Christian Scholarship, Vol 84, Iss 1 (2019)
South Africa has both a shortage and an urgent need for qualified people with technical and mechanical skills. In order to meet this need, the teaching of technical subjects at public schools should be promoted and improved. A key aspect of teaching
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eleanor Lemmer, C. Huysamer
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 3 (2013)
South African Journal of Education; Vol 33, No 3 (2013)
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 3, Published: 2013
South African Journal of Education; Vol 33, No 3 (2013)
South African Journal of Education, Volume: 33, Issue: 3, Published: 2013
Hazing, associated with initiation, aims at taking newcomers from novice status to a status of functional and acknowledged members of a new group. However, the process is often dangerous, injurious, and usually secretive. Hazing may occur as an unaut
Autor:
Oosthuizen, Josef Jacobus
The concept duty of care is defined as heedful, careful guarding, supervision of a minor, and/or overseeing. An obligation rests on teachers to scrupulously see to the safety (and also the well-being) of all learners entrusted to them. Hence teachers
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/8292
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.