Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"learner reports"'
Autor:
Heleen van Ravenswaaij, Rianne A. M. Bouwmeester, Marieke F. van der Schaaf, Gönül Dilaver, Harold V. M. van Rijen, Renske A. M. de Kleijn
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Professionals are increasingly confronted with complex problems that require generic skills. These generic skills are important for a variety of domains and contexts. As the evaluation of such skills can be difficult, this paper reported on the devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7d4c3e66feb487a9a56441e335a0202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nabei, Toshiyo
Publikováno v:
関西大学外国語教育フォーラム. 12:47-62
第二言語・外国語教室は、学習者に目的言語によるインプットを提供する貴重な環境だと考えられる。一方、日本の英語教育環境は必ずしも恵まれておらず、学習者は大人数の教室で教