Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"learner profiles"'
Publikováno v:
JPPPF: Jurnal Penelitian & Pengembangan Pendidikan Fisika, Vol 9, Iss 2, Pp 217-224 (2023)
Pancasila learner profiles can be implemented in physics learning. This article publishes the results of research and development of physics learning videos. This physics learning video presents physics lessons that shape the Pancasila learner profil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06cbee0e59db4768818f860c906ea02e
Autor:
Amir Narimani, Elena Barberà
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 25, Iss 1 (2024)
As education has evolved towards online learning, the availability of learning materials has expanded and consequently, learners’ behavior in choosing resources has changed. The need to offer personalized learning experiences and content has never
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf7e489d263742c8866e7621e04ce8b6
Autor:
Denyze Toffoli
Publikováno v:
ALSIC: Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication, Vol 26, Iss 2 (2023)
Initially intended to present an analysis of learner profiles and their manifestations in specific learner trajectories, the present article adopts a critical stance with regards to such an undertaking and opts for a mixed-methods approach which favo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/552be6bae9554a2396c7978862822944
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 13, Iss 1, Pp 77-107 (2022)
Since the establishment of the Self-Access Learning Centre (SALC) at the University of Technology, Jamaica (UTech, Ja.), students, particularly those enrolled in academic writing modules, have been utilising it to improve their communicative competen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc55958f3ac54d3d83ba2ec00f40db32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Avances de Investigación en Educación Matemática, Iss 22 (2022)
The present cross-sectional study investigated 953 fifth to tenth grade students’ understanding of the dense structure of rational numbers. After an inductive analysis, coding the answers based on three types of items on density, a TwoStep Cluster
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c7a05fa93444806977712a91aa928c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Designs for Learning, Vol 11, Iss 1 (2019)
The paper explores the challenges of designing personalised learning paths in SPOCs (Small Private Online Courses). It opens with a discussion on different approaches to tailoring teaching to individual needs and moves on to introduce a SPOC that was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4f4c93a25b643049f13a4689bcf8a78