Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"learner nurses"'
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 164-173 (2024)
Clinical exposure of learner nurses to psychiatric hospitals is a requirement by the South African Nursing Council. Clinical experience helps learner nurses build cognitive and affective skills, cultural acculturation, and professional identity. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bcf9c75b605482d8965159a42296628
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 29, Iss 0, Pp e1-e10 (2024)
Background: Professional nurses play a significant role in the professional socialisation of learner nurses during clinical placement. Clinical placements are areas of experiential learning as learner nurses come in contact with real-life experiences
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68e4287b78de409ebede1c7ef5878bf5
Autor:
Livhuwani Muthelo, Tshepo Albert Ntho, Masenyani Oupa Mbombi, Thabo Arthur Phukubye, Mamare Adelaide Bopape, Tebogo Maria Mothiba
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 96-108 (2023)
The demanding and complex training of learner nurses in clinical practices requires various occupational health and safety measures to curb occupational health hazards among learner nurses. This paper aimed to explore learner nurses’ experiences co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4db00fcd827440cf9c44a4eebde8c0a9
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 27, Iss 0, Pp e1-e10 (2022)
Background: Nurse training in South Africa requires placing learner nurses in real-life setting for them to gain practical experience. To complete their training and be competent practitioners, learner nurses must have expectations and aspirations wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/244f72ccfc02452c85f6104d371253a7
Publikováno v:
Curationis, Vol 45, Iss 1, Pp e1-e11 (2022)
Background: Professional socialisation is significant in nursing as it involves immersing learners in the profession so that they adopt the ethical values and conduct of the profession. It is in the clinical learning areas where learners observe and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3260a31865c84910adf202cdae59293a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mathebula, Freedom Ntshuxeko
Thesis (M. (Nursing Science )) -- University of Limpopo, 2017
The aim of the study was to determine the utilization of simulation by nurse educators and learner nurses at LCN. The objectives of the study were to describe the utilization of simul
The aim of the study was to determine the utilization of simulation by nurse educators and learner nurses at LCN. The objectives of the study were to describe the utilization of simul
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10386/4270