Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"learner factors"'
Autor:
Mustafa Yildiz
Publikováno v:
TEFLIN Journal, Vol 32, Iss 2 (2021)
This qualitative study aims to reveal the factors causing English speaking anxiety on non-English major academics while using English as a medium of instruction. Eight non-English major academics with the experience of teaching in English participate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/811e1c5618c9488c92193cee55cdeed4
Autor:
Kim, Gyoomi, Bae, Jiyoung
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 20(1):21-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=826639
Publikováno v:
Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 1, Iss 4, Pp 231-248 (2019)
This article reports on a sociopsychological study designed to investigate the components of 21st century teachers’ professional competencies in the English as a foreign language (EFL) context in Iran. A total number of 30 members of the English la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2af49a5afcf48408d38c49d125463c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability
Volume 15
Issue 5
Pages: 4474
Volume 15
Issue 5
Pages: 4474
With the exponential growth of educational data, increasing attention has been given to student learning supported by learning analytics dashboards. Related research has indicated that dashboards relying on descriptive analytics are deficient compare
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Katrina Tapire Marcial
Publikováno v:
International Online Journal of Education and Teaching, Vol 3, Iss 4 (2016)
The study attempted to look into the relationship of language anxiety and specific learner characteristics of university students enrolled in an oral communication course at a university in the Philippines. Chi square test results showed that the l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d279680a6fa6455f81bbe78989b5f7ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
zia tajeddin
Publikováno v:
Matn/Pizhūhī-i Adabī, Vol 11, Iss 32, Pp 5-26 (2007)
Despite being a component of communicative competence, pragmatic competence has only recently become the focus of attention. This paper addresses the historical evolution and the models of pragmatic competence. Next, it gives an account of the catego
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4dd4f41637bc41b6975449b6561655dc
Autor:
Hee Jun Choi
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 16
Sustainability, Vol 13, Iss 9175, p 9175 (2021)
Volume 13
Issue 16
Sustainability, Vol 13, Iss 9175, p 9175 (2021)
This study aimed to empirically examine the factors affecting full-time undergraduate students’ satisfaction and academic performance measured by grades using an existing large administrative dataset. The sample consisted of 21,662 undergraduate st