Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"leaning environment"'
Publikováno v:
Acoustics, Vol 6, Iss 3, Pp 681-697 (2024)
Understanding students’ acoustic evaluation in learning environments is crucial for identifying acoustic issues, improving acoustic conditions, and enhancing academic performance. However, predictive models are not specifically tailored to predict
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79682576cb504ae0a7355ba6cc45e571
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erganova, N. E.
The article deals with the issues connected to potential prospects of vocational pedagogical training in Russia В статье рассматриваются возможные векторы развития профессионально-педа
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::94e474eacd57b8d7508508d9e3d2ee60
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/4898
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/4898
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guzel, Okan
The purposes of this study were to explore students&rsquo
perceptions of the extent to which constructivist approaches are present in chemistry classes at high school level in Turkey, to assess students&rsquo
perceptions of their chemistry
perceptions of the extent to which constructivist approaches are present in chemistry classes at high school level in Turkey, to assess students&rsquo
perceptions of their chemistry
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/2/12608863/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.