Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"leaf δ13C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arun Singh Ramesh, Alexander W. Cheesman, Habacuc Flores-Moreno, Noel D. Preece, Darren M. Crayn, Lucas A. Cernusak
Publikováno v:
Frontiers in Forests and Global Change, Vol 6 (2023)
Elevation gradients provide natural laboratories for investigating tropical tree ecophysiology in the context of climate warming. Previously observed trends with increasing elevation include decreasing stem diameter growth rates (GR), increasing leaf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f65bbaba4ad74778908d55da3f6b4469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shan Zhang, Mingli Yuan, Zhaoyong Shi, Shuang Yang, Mengge Zhang, Lirong Sun, Jiakai Gao, Xugang Wang
Publikováno v:
Plants, Vol 11, Iss 23, p 3236 (2022)
Arbuscular mycorrhiza (AM) and ectomycorrhiza (ECM) are the two most common mycorrhizal types and are paid the most attention to, playing a vital common but differentiated function in terrestrial ecosystems. The leaf carbon isotope ratio (δ13C) is a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7270726145d14835966a414380d53f41
Autor:
Hanba, Y. T., Terashima, I.
Publikováno v:
Functional Ecology, 1999 Oct 01. 13(5), 632-639.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2656314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.