Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"le Grange, Lesley"'
Autor:
Bailey, Roxanne, Bester, Susan, de Beer, Josef, Dudu, Washington T., Golightly, Aubrey, Havenga, Marietjie, Jagals, Divan, Laubscher, Dorothy, Le Grange, Lesley, Mdakane, Marry, Mentz, Elsa, Olivier, Jako, Petersen, Neal, Potgieter, Erika, Sebotsa, Tswakae, Speight Vaughn, Melissa, van der Walt, Marthie, van der Westhuizen, Christo, van Wyk, Ben-Erik, White, Lounell
This book is the result of a longitudinal research project (2016–2018) funded by the National Research Foundation and the Fuchs Foundation, and it disseminates original research. The project researched the affordances of indigenous knowledge in the
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/37697
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies. Jul/Aug2023, Vol. 59 Issue 4, p420-439. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Le Grange, Lesley1 llg@sun.ac.za
Publikováno v:
Curriculum Journal. Mar2023, Vol. 34 Issue 1, p8-21. 14p. 1 Diagram.
Bibliography: pages 66-71.
In 1984 Bybee used 262 science educators from 41 countries to develop an instrument for measuring their ranked priorities of science and technology related global problems. In 1995 the original Bybee scale was updated
In 1984 Bybee used 262 science educators from 41 countries to develop an instrument for measuring their ranked priorities of science and technology related global problems. In 1995 the original Bybee scale was updated
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/17454
Autor:
Le Grange, Lesley
Publikováno v:
Higher Education, 2003 Dec 01. 46(4), 491-505.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3447573
Autor:
Ontong, Krystle, Le Grange, Lesley
Publikováno v:
Geography, 2016 Oct 01. 101(3), 137-145.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546733
Autor:
Du Preez, Petro, Le Grange, Lesley
Publikováno v:
Curriculum Perspectives; 20240101, Issue: Preprints p1-10, 10p
Publikováno v:
Transformation in Higher Education. 46
The sudden mass migration of teaching, learning and assessment to the digital terrain because of the COVID-19 pandemic resulted in the global proliferation of scholarship. This scholarship ranges from romantic notions of the opportunity to revivify c