Zobrazeno 1 - 10
of 467
pro vyhledávání: '"lattice hydrodynamic model"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 67240-67248 (2023)
Sag sections are freeway sections where the gradient varies significantly from top to bottom. Due to their special geometric characteristics, sag sections are often bottlenecks in motorway networks. However, we are still unclear about the underlying
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be2cdc25b911465d95b43caa6d358be6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Engineering Computations, 2020, Vol. 38, Issue 1, pp. 58-82.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EC-03-2020-0149
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 35279-35286 (2021)
The modeling of traffic dynamics under intelligent transportation system (for short, ITS) is an important and interesting topic in traffic flow theory. In this paper, a novel lattice hydrodynamic model is presented to describe dynamic features of tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f36dafedb6704f00a291d861da0e3503
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 132225-132232 (2021)
Based on the common existence of the mixed road, a switched controller with consideration of the difference between estimation optimal and current flux (EOCFD) is presented in the lattice hydrodynamic model of traffic flow. Based on the Hurwitz crite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed9f6344311348a09407276a65193570
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 149707-149714 (2021)
Due to the rapid development of the Intelligent Traffic System (for short, ITS), the shared information among successive vehicles can be acquired accurately and reliably. In this paper, a control scheme utilizing the successive flux difference under
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3786d81a103742e9b9dc89b28e7fb708
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.