Zobrazeno 1 - 10
of 608
pro vyhledávání: '"latent classes"'
Autor:
Rehab AlHakmani, Yanyan Sheng
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract The focus of this study is to use the mixture item response theory (MixIRT) model while implementing the no-U-turn sampler as a technique for investigating the presence of latent classes (i.e., subpopulations) among eighth-grade students who
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bed81f10e4bc402ca36ddd6f3f7658e2
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Introduction Veterans residing in Northern Ireland (NI) likely experience higher levels of co-occurring lifetime trauma exposure and associated co-occurring mental health symptoms, due to the Troubles. As NI veterans have been subject to lit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0323663951742cabb12cb22ba130bed
Autor:
Bram J. Berntzen, Asko Tolvanen, Urho M. Kujala, Karri Silventoinen, Eero Vuoksimaa, Jaakko Kaprio, Sari Aaltonen
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 21, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Personalized interventions aiming to increase physical activity in individuals are effective. However, from a public health perspective, it would be important to stimulate physical activity in larger groups of people who share the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64ebb372a90e4a3685e512fd42fbcb61
Publikováno v:
Psych, Vol 6, Iss 1, Pp 377-400 (2024)
Structured mixture item response models (StrMixIRMs) are a special type of constrained confirmatory mixture item response theory (IRT) model for detecting latent performance differences in a measurement instrument by characteristic item groups, and c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0233b9e3096a49bda49208b8334da51a
Autor:
Bazzoli, Andrea, Probst, Tahira M.
Publikováno v:
Examining the Paradox of Occupational Stressors: Building Resilience or Creating Depletion
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.