Zobrazeno 1 - 10
of 471
pro vyhledávání: '"large group study"'
Autor:
Lim, Jihe, Khil, Eun Kyung, Lee, Seun Ah., Choi, Jung-Ah, Lee, Kyoung Yeon, Jo, Sang Won, Lee, Janghee
Publikováno v:
In Clinical Imaging January 2024 105
Autor:
Neppi-Mòdona, Marco, Savazzi, Silvia, Ricci, Raffaella, Genero, Rosanna, Berruti, Giuseppina, Pepi, Riccardo
Publikováno v:
In Neuropsychologia 2002 40(12):1918-1929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Automation, Communication and Cybernetics in Science and Engineering 2013/2014 ISBN: 9783319088150
Teaching in front of large audiences (> 700 students) is a challenge to every lecturer. Because of the rising shortage of skilled workers particularly in engineering education new ways to provide high-quality education while at the same time allowing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9f823437c91db3f62bcb20c15be25497
https://doi.org/10.1007/978-3-319-08816-7_39
https://doi.org/10.1007/978-3-319-08816-7_39
Autor:
Louis A. Lemos
Publikováno v:
CFA Digest. 43
Autor:
Giuseppina Berruti, Raffaella Ricci, Rosanna Genero, Silvia Savazzi, Marco Neppi-Modona, Riccardo Pepi
Array-centred and subarray-centred neglect were disambiguated in a group of 116 patients with left neglect by means of a modified version of the Albert test in which the central column of segments was deleted so as to create two separate sets of targ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d2e2322eef9fa4865073993835cc6de
http://hdl.handle.net/11562/301669
http://hdl.handle.net/11562/301669
Publikováno v:
Automation, Communication & Cybernetics in Science & Engineering 2013/2014; 2014, p503-511, 9p
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education; 12/4/2024, Vol. 12 Issue 1, p1-29, 29p
Autor:
Agnes Wilkinson, Agnes Milkinson
Publikováno v:
Group Analysis. 9:195-197