Zobrazeno 1 - 10
of 478
pro vyhledávání: '"large first year classes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura Super, Analise Hofmann, Connie Leung, Mabel Ho, Emma Harrower, Najah Adreak, Zohreh Rezaie Manesh
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 11, Iss 8, Pp 3464-3472 (2021)
Abstract Instructors can deliberately design for equity, diversity, and inclusion, including for large first‐year classes, and now instructors have added challenges given COVID‐19. Our paper explores the question: How do we integrate equity, dive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04e6367e22d4484080fd7443a29a222d
Autor:
Prosser, Michael, Trigwell, Keith
Publikováno v:
Higher Education, 2014 Jun 01. 67(6), 783-795.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43648690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Political Science Education. 19:270-286
Autor:
Najah Adreak, Laura Super, Emma Harrower, Zohreh Rezaie Manesh, Analise Hofmann, Connie Leung, Mabel Ho
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 11, Iss 8, Pp 3464-3472 (2021)
Ecology and Evolution
Ecology and Evolution
Instructors can deliberately design for equity, diversity, and inclusion, including for large first‐year classes, and now instructors have added challenges given COVID‐19. Our paper explores the question: How do we integrate equity, diversity, an
Autor:
Lawrie, Gwendolyn A., Matthews, Kelly E., Bailey, Chantal, Kavanagh, Lydia J., Gahan, Lawrence R., Weaver, Gabriela C., Adams, Peter, Long, Phillip D., Taylor, Matthew
Publikováno v:
Journal of Learning Design; 2014 Special issue, Vol. 7 Issue 2, preceding p121-135, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.