Zobrazeno 1 - 10
of 833
pro vyhledávání: '"lansad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ALSIC: Apprentissage des Langues et Systèmes d'Information et de Communication, Vol 25, Iss 2 (2022)
The use of machine translation (MT) tools is already widely spread among students as part of their language training. Our survey, carried out with over 400 Lansod (Languages for Specialists of Other Disciplines) students, aims to identify the tools u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/551411244f3f466585cbd71496b4f4ec
Autor:
Claire Chaplier
Cet article vise à montrer que la transmission d’un message cohérent en anglais ne peut pas être réussie sans une prononciation intelligible. Pour ce faire, il convient de mettre en place une prise de conscience phonologique, avant tout entraî
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12e07c3539abfa0a3b170c1bc3498524
https://journals.openedition.org/cahiersapliut/697
https://journals.openedition.org/cahiersapliut/697
Autor:
Mónica Fierro Porto, Lily Schofield
Publikováno v:
Recherches en didactique des langues et des cultures, Vol 20, Iss 1 (2022)
This article presents the foundations of an online English course in a university context intended for Economics and Management students, as well as evidence of the course’s success, based on student testimonies, according to a framework called “
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7d484a1b73f4c25961c4d62b02cc876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sophie, Dufossé Sournin
Publikováno v:
Studii si Cercetari Filologice: Seria Limbi Straine Aplicate, Iss 16, Pp 100-116 (2017)
This practice report focuses on the development of oral interactions in EFL classes at Dunkirk University. Its aim is to show how role-plays in English used as social games can become part of a broader teaching and pre-professional scheme involving
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f18f3e39ce84b6ba92beb576dbf655b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
AURA LUZ Duffé Montalván
Publikováno v:
Ибероамериканские тетради, Vol 0, Iss 2, Pp 83-93 (2016)
This study is focusing on the Language training of the teachers in French universities, and especially on the LANSAD training (foreign languages for students studying other subjects). After a description of this training (objectives, students, method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/812dee31d3df4150a6e5ecbc45c4bdf0
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Claire Chaplier
Publikováno v:
Didáctica. Lengua y Literatura. 35:127-138
Cet article se focalise sur le processus à l’œuvre pendant des tâches d’interaction orale entre pairs en cours d’anglais langue étrangère en secteur LANSAD (Langues pour spécialistes d’autres disciplines) en contexte scientifique. Nous