Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"language learning difficulty"'
Publikováno v:
Jurnal PAJAR (Pendidikan dan Pengajaran), Vol 6, Iss 2, Pp 304-311 (2022)
Experimental study in this article is aimed to investigate the effect of reading comprehension improvement for English language students toward their learning difficulty by using the reading speed strategy and identify the effect of gender and teachi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/548554b861574270840586f06080e47b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 42, Issue: 1 711-747
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bu çalışmanın amacı ortaokul öğrencilerinin İngilizce öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunları belirleyip derinlemesine incelemek ve belirlenen sorunlara yönelik araştırmaya dâhil edilen bireylerin görüşleri doğrultusunda çö
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Véronique Hébrard
L’utilisation de l’image fixe et mobile rendue possible par les TICE (technologies de l’information et de la communication pour l’enseignement) peut être l’occasion d’activités pédagogiques visant à faire percevoir à des apprenants e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5da11dda970d4a27befb61918ca7a7de
http://apliut.revues.org/2299
http://apliut.revues.org/2299
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.