Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"language learning apps"'
Autor:
Carl Wills
Publikováno v:
The Pinnacle, Vol 2, Iss 3 (2024)
The conceptualization and implementation of artificial intelligence (AI) in online learning have shown the most effective ways to use AI pedagogically. Viewing AI as a tool for online learning is crucial. By integrating AI technologies into teaching
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e0477554539403583998ca516beac2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shindarov, Nikolay
Publikováno v:
Съпоставително езикознание / Сопоставительное языкознание / Contrastive Linguistics. (1):36-45
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=984216
Autor:
Fatemeh Nami
Publikováno v:
Issues in Language Teaching, Vol 9, Iss 1, Pp 245-278 (2020)
While the use of apps specifically designed for language learning has witnessed a surge over the past decade, research on the productivity of these apps for language learning purposes along with their essential design and content features from studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffd87982f2cf418a8a8c339e6b2c95b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuncer Can, Irfan Şimşek
Publikováno v:
Training, Language and Culture, Vol 2, Iss 3, Pp 29-41 (2018)
Integration of technology into foreign language learning could extend the opportunities for language contact and better retention in the context of newly arrived refugees in the European countries. Research has shown that technology increases the mot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/179e29b99d6442fc9766279291dc43e7
Autor:
Terantino, Joe
Publikováno v:
CALICO Journal, 2016 Jul 01. 33(2), 260-277.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/calicojournal.33.2.260
Autor:
Coulange, Sylvain
This chapter is based on the oral presentation given by the author at the 7th International Conference English Pronunciation: Issues and Practices (EPIP 7) held May 18–20, 2022 at Université Grenoble-Alpes, France.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a0a1db3cd3a691f60609a35dc932adbf
Autor:
Amer, Mahmoud
Publikováno v:
CALICO Journal, 2014 Oct 01. 31(3), 285-302.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/calicojournal.31.3.285
Autor:
Kordić, Marta
U ovom će se završnom radu usporediti tri aplikacije za učenje jezika (Memrise, Quizlet i Duolingo) iz perspektive korisnika jezičnih tečajeva (učenika) i stvaratelja jezičnih sadržaja (profesora). U prvom će se dijelu dati kratak pregled na
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::38126a534f58ec5d7db94623b9725b29
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:6629/datastream/PDF
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:6629/datastream/PDF