Zobrazeno 1 - 10
of 563
pro vyhledávání: '"language and literacy teachers"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d769e7e15f74243b57d3a2bacd24b98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Learning, Vol 25, Iss 4 (2021)
Besides teaching the way they were taught, teachers teach the way they learned (Oleson & Hora, 2014). Thus, if teachers are to be guided to teach online effectively, their learning experiences and the ways they learn online need to be understood. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f96c074dd5014c448bbdab2b0b5afd2b
Autor:
Campbell, Eduard
Understandings of what counts as literacy and of how language is best taught are in considerable flux in the present period. The proliferation of the digital is often cited as a key factor driving this sense of flux. In initial teacher education, the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3158::9d758d2efaebda9896fc62ff14ec7bf9
http://hdl.handle.net/11427/35489
http://hdl.handle.net/11427/35489
Publikováno v:
Online Learning. 25
Besides teaching the way they were taught, teachers teach the way they learned (Oleson & Hora, 2014). Thus, if teachers are to be guided to teach online effectively, their learning experiences and the ways they learn online need to be understood. Thi
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 1995 Sep 01. 39(1), 36-44.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40016719
Autor:
Campbell, Eduard
Understandings of what counts as literacy and of how language is best taught are in considerable flux in the present period. The proliferation of the digital is often cited as a key factor driving this sense of flux. In initial teacher education, the
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/35489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eve E. Gregory
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Literacy. 1:301-322
Over the past three decades numerous studies from the English-speaking world have pointed to the advantages for young children of family involvement in their literacy development. However, their emphasis has always been firmly and almost exclusively