Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"language and communication development"'
Autor:
Filip, Anna, Ochał-Zalewska, Anna
Publikováno v:
Psychologia Rozwojowa / Developmental Psychology. 26(4):9-21
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1067330
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A child's linguistic development follows the same pattern as their physical development. All parents should keep an eye on their children at this age since it has a profound impact on how their children learn. Parents should constantly work to maximi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9eb0ac611c4aa29001ad4e325b9d18eb
Autor:
Vašutová, Tereza
The bachelor's thesis, Development of communication ability in children with Down syndrome, is a work of special educational nature aiming to acquaint readers with the issue of communication in children with Down syndrome. The theoretical part is bas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::7ad6ac73a8943b2a9c34ec53851b1d11
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505860
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-505860
Publikováno v:
人間と科学 : 県立広島大学保健福祉学部誌 = Humanity and science : journal of the Faculty of Health and Welfare. 12(1):69-78
就学移行支援のために,園で保育者が実施して支援の必要な5歳児を検出できるスクリーニング項目を検討した。言語・コミュニケーションの視点から説明課題,音韻意識課題の評価も加
Publikováno v:
人間と科学 : 県立広島大学保健福祉学部誌 = Humanity and science : journal of the Faculty of Health and Welfare. 12(1):69-78
就学移行支援のために,園で保育者が実施して支援の必要な5歳児を検出できるスクリーニング項目を検討した。言語・コミュニケーションの視点から説明課題,音韻意識課題の評価も加
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This study examined the joint effects of home environment and center-based child care quality on children’s language, communication, and early literacy development, while also considering prior developmental level. Participants were 95 children (46
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2dd4f2a50faabc131f44d5725f79ddfb
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
WOS:000312623700009 This study examined the joint effects of home environment and center-based child care quality on children's language, communication, and early literacy development, while also considering prior developmental level. Participants we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2d3783ff95215738ec9999483c733df9
https://hdl.handle.net/10216/93283
https://hdl.handle.net/10216/93283
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.