Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"language across the curriculum"'
Autor:
Röttger, Evelyn
Publikováno v:
Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht; 24. Jahrgang Nummer 1 (April 2019)
In den letzten Jahren sind zahlreiche Bezeichnungen und Konzepte rund um das Lehren und Lernen von Deutsch als Erst- und Zweitsprache entstanden: Sprachbildung, Sprachbewusstheit, Sprachförderung, sprachsensibler Fachunterricht (SFU) usw. Beim SFU h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bb07ecdfb4c550586de8850d0d500dd2
Autor:
Zhu, Ye1 zhuye@shisu.edu.cn
Publikováno v:
Applied Linguistics. Dec2019, Vol. 40 Issue 6, p1012-1015. 4p.
Autor:
Irwin-DeVitis, Linda
Publikováno v:
Educational Studies. Fall91, Vol. 22 Issue 3, p383-388. 6p.
Publikováno v:
PER LINGUAM-A JOURNAL OF LANGUAGE LEARNING
Training the Teachers of the Future: Language Policy and Literacy Development is an international collaborative project between universities in Belgium and South Africa, and is aimed at developing a comprehensive programme for the integration of Lang
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kip Cates, George M. Jacobs
Publikováno v:
K@ta: A Biannual Publication on the Study of Language and Literature, Vol 1, Iss 1, Pp 44-56 (1999)
This article paints an optimistic picture of the role we second language teachers can play not only in improving our students' language proficiency but also in infusing global education into our classes as we join with our students to address global
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdf95ee5c4f84e42b2c129a4e120f94e
Autor:
Maaike Hajer
Publikováno v:
Dutch Journal of Applied Linguistics, 7(2), 246-263. John Benjamins Publishing Company
Within the Netherlands, Content and Language Integrated Learning (CLIL) in foreign language teaching can be considered a sibling of ‘Language Oriented Content Teaching’ (LOCT), a pedagogy in mainstream classes with second language learners of Dut
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reading Today. Jun/Jul95, Vol. 12 Issue 6, p22. 1/8p.