Zobrazeno 1 - 10
of 692
pro vyhledávání: '"lane-changing maneuver"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Vehicular Technology. 71:112-122
The rapid growth in the Autonomous Vehicle (AV technology calls for increased attention towards road safety recently. Particularly, higher number of road accidents occur when the AV tries to overtake or change the lane. To cut down the number of acci
Publikováno v:
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering. 235:1808-1824
This paper describes a dynamic trajectory planning method for lane-changing maneuver of connected and automated vehicles (CAVs). The proposed dynamic lane-changing trajectory planning (DLTP) model adopts vehicle-to-vehicle (V2V) communication to gene
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Publikováno v:
Proceedings ISBN: 9783658335205
Unsuitable lane-change maneuvers are one of the most common potential safety risks in traffic. Nevertheless, it is a maneuver that must be executed carefully by both human drivers and self-driving cars. Developing a suitable automated driving algorit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b366f627f9461526046c14339d6702f6
https://doi.org/10.1007/978-3-658-33521-2_10
https://doi.org/10.1007/978-3-658-33521-2_10
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 111899-111914 (2024)
Cooperative vehicular systems require that vehicles fuse sensor data and broadcast one-hop safety messages containing their kinematic information to enable vehicular applications based on incident detection. Several congestion control mechanisms have
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b578cf3daa247028d730882741f79c6
Autor:
Yu-Chun Yu, 游右均
105
Since human errors account for 94 percent of vehicle crashes, autonomous driving is expected to be the dominant means of transportation in the future. Although driverless technology is promising, little evidence is available to show that tra
Since human errors account for 94 percent of vehicle crashes, autonomous driving is expected to be the dominant means of transportation in the future. Although driverless technology is promising, little evidence is available to show that tra
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/32349e