Zobrazeno 1 - 10
of 12 788
pro vyhledávání: '"lack of reciprocity"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The COVID-19 crisis has resulted in radical changes within the higher education system, requiring academia to rapidly transition from the traditional learning model to a distance or blended model of learning to ensure continuity of educational proces
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d72ea68062454b1193e2021921010db7
Autor:
Bakker, Arnold B., Schaufeli, Wilmar B., Sixma, Herman J., Bosveld, Willem, van Dierendonck, Dirk
Publikováno v:
Journal of Organizational Behavior, 2000 Jun 01. 21(4), 425-441.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3100325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meier, LaurenzL.1 (AUTHOR) meierl@usf.edu, Semmer, NorbertK.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Work & Stress. Jan-Mar2012, Vol. 26 Issue 1, p56-67. 12p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Miller, Graham N. S.1 (AUTHOR) gmiller@brandeis.edu, Lynn, Freda B.2 (AUTHOR), McCloud, Laila I.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education. 2021, Vol. 92 Issue 2, p194-226. 33p. 1 Diagram, 9 Charts, 1 Graph.
Autor:
Linares, Pedro pedro.linares@upcomillas.es, Lumbreras, Sara1, Santamaría, Alberto1, Veiga, Andrea1
Publikováno v:
Annals of Operations Research. Oct2016, Vol. 245 Issue 1/2, p227-244. 18p.
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Systems. 2015, Vol. 9 Issue 1, p1-6. 6p. 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Piccoli, Beatrice1 (AUTHOR) beatrice.piccoli@univr.it, De Witte, Hans2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Work & Stress. Jul-Sep2015, Vol. 29 Issue 3, p246-263. 18p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tayfur, Ozge1 (AUTHOR) otayfur@hacettepe.edu.tr, Arslan, Mahmut1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology, Health & Medicine. Oct2013, Vol. 18 Issue 5, p564-575. 12p. 2 Diagrams, 4 Charts.