Zobrazeno 1 - 10
of 12 609
pro vyhledávání: '"laboratory courses"'
Autor:
Pessôa, Matheus A. S., Brosseau, Rebecca, Dringoli, Benjamin J., Yazdani, Armin, Sankey, Jack, Brunner, Thomas, Colosimo, April, Barrington, Janette, Ragan, Kenneth, Slapcoff, Marcy
Over the last five years, McGill University's Office of Science Education (OSE) has partnered with faculty members from the Department of Physics to form an education working group with the aim of charting the progression of students' conceptual unde
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.15382
Autor:
Geschwind, Gayle, Alemani, Micol, Fox, Michael F. J., Logman, P. S. W. M., Tufino, Eugenio, Lewandowski, H. J.
Physics Education Research (PER) is a global endeavour, with a wealth of work performed at a variety of institutions worldwide. However, results from research into undergraduate physics laboratory courses is often difficult to compare due to the broa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.09712
Publikováno v:
University Chemistry. 2024, Vol. 39 Issue 11, p241-250. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Sciences January 2024 11(1):76-82
Publikováno v:
International Journal of Nursing Sciences, Vol 11, Iss 1, Pp 76-82 (2024)
Objective: This study aimed to evaluate the effect of case-based learning (CBL) method with virtual reality (VR) simulation technology (CBL-VR) on midwifery laboratory courses. Methods: A quasi-experimental design was employed. A total of 135 midwife
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcd68f671f53451b89da4e9378c3171a