Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"label effects"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 7, Pp 149-164 (2012)
Evidence, anecdotal and scientific, suggests that people treat (or are affected by) products of prestigious sources differently than those of less prestigious, or of anonymous, sources. The “products” which are the focus of the present study are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f73cd4af1e23447db5c2bce086b7c640
Autor:
Ercan Öpengin, Uğur Sak
Publikováno v:
Turkish Journal of Giftedness and Education, Vol 2, Iss 1, Pp 37-59 (2012)
Purpose and Significance: Labels function in education as means of delivering specialized services to identified students (Hickey & Toth, 1990) and the label “gifted” is widely used to describe advanced academic performance or cognitive developme
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.