Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"labafi somayeh"'
The main objective of this research is to identify and classify the opinions of Persian-speaking Twitter users related to drought crises in Iran and subsequently develop a model for detecting these opinions on the platform. To achieve this, a model h
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.07611
Publikováno v:
Journal Strategic Studies of Public Policy. Summer2024, Vol. 14 Issue 51, p78-101. 24p.
Publikováno v:
In Entertainment Computing May 2024 50
Publikováno v:
زن در فرهنگ و هنر, Vol 14, Iss 4, Pp 489-518 (2022)
The advent of social networks has brought about changes in various aspects of human life, and marketing is one of the areas that has been affected. With the emergence of influencers with the ability to influence the wide followers in social networks,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1da213cc174745dab016e956cddcfc70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Information Processing & Management, Vol 36, Iss 1, Pp 33-62 (2020)
In this study, a theme analysis conducted to identify effective factor for engaging user to academic social network. Use and gratification theory was used as theoretical foundation for the study. To do this, in-depth interviews was conducted with 20
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adfa65086b524568b34a2978fa17298d
Autor:
SOLTANI, TOHID1 tohidslt@gmail.com, LABAFI, SOMAYEH2 labafi@irandoc.ac.ir, MOGHADAMZADEH, HADI3 hmoghadamzadeh@ut.ac.ir, SALAVATIAN, SIAVASH4 salavatian@iribu.ac.ir
Publikováno v:
Ad-minister. jul-dic2021, Issue 39, p121-142. 22p.
Autor:
Labafi, Somayeh1 Labafi@irandoc.ac.ir, Tokbaeva, Dinara2 Dinara.tokbaeva@ju.se, Jalalpoor, Mahdieh3 M.jalalpoor@atu.ac.ir
Publikováno v:
Nordic Journal of Media Management. Dec2020, Vol. 4 Issue 1, p557-573. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AD-minister, Núm. 39 (2021)
Repositorio EAFIT
Universidad EAFIT
instacron:Universidad EAFIT
Repositorio EAFIT
Universidad EAFIT
instacron:Universidad EAFIT
Knowledge as an organizational resource in media businesses has become increasingly important in a competitive environment. There is a growing interest in developing new techniques to enhance knowledge sharing between people, that is conducive to med
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::225df02b59a4f42e75e767501fc59462