Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"lab reports"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 3, p 280 (2024)
It is often causally generalized that females naturally excel more at writing than males. Contrastingly, modern conventional wisdom similarly purports that males often innately excel more at science. True or not, both generalizations overlook importa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d56279e41caa482abb49257d0cf95424
Autor:
Rick Fisher
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 23, Iss 1 (2023)
Efforts to promote disciplinary literacy can help students integrate knowledge with ways of doing and being within disciplinary settings. Yet, effectively facilitating disciplinary literacy, even within an upper-level undergraduate physics course lik
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0bcc628f167406787c6c6d0bcc35a54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lamb, Natalie
Publikováno v:
Biologist. Aug/Sep2018, Vol. 65 Issue 4, p36-37. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gouvea, Julia1
Publikováno v:
Quarterly Review of Biology. Mar2019, Vol. 94 Issue 1, p79-79. 1p.